torsdag 28 augusti 2008

Tomas med stor stjärna!


En gran ska det vara,
det vet han minsann,
med stor stjärna i toppen,
då blir den riktigt grann.


Vi lottar ut en "Tomas med stor stjärna" bland alla som skriver en kommentar till detta inlägg idag 28 augusti senast kl 23.59.
OBS endast en kommentar per person och dag, tack :)

Vi har fått frågan hur man skriver kommentarer i vår blogg. Längst ner i varje inlägg finns en rad som ser ut ungefär så här: "47 kommentarer" (eller en annan siffra). Om man klickar på den texten kan man skriva en kommentar till inlägget. OBS att det är bland dessa kommentarer vi lottar ut stämplarna, inga mail räknas in i utlottningen.



Designer: Susanne


Designer: Helen


Designer: Linda


Designer: Elin


Designer: Helen

Gårdagens stämpelvinnare
Vinnare av "Tomas trasslar" 27/8 blev sullgull med kommentaren:

Hans min ser ut som min på lille julafton! Hoppas på vinst..
den 27 augusti 2008 20:34


Grattis! Maila din adress till kortmakarensblogg@gmail.com (skriv Stämpelvinnare 27/8 i ämnesraden) så kommer din stämpel med posten.

80 kommentarer:

  1. Härligt det här, hur många Tomas finns det tro?

    SvaraRadera
  2. Tomas börjar allt bli en riktig "superstar". Kan man tro att en sådan stjärna vill besöka mitt enkla hem?

    SvaraRadera
  3. Åhhh, jag hoppas på turen idag så jag kan pryda mina julkort med en Tomas! :)

    SvaraRadera
  4. Testar idag igen om man kanske kan få en hem en söt liten tomas

    SvaraRadera
  5. Skam den som ger sig. Jag gör ett nytt försök idag :-)Tomas är för go för att låta bli...

    SvaraRadera
  6. Hoppas, hoppas, hoppas på vins denna gång. :D

    SvaraRadera
  7. Denna var ju riktigt söt!

    SvaraRadera
  8. Vad roligt med alla dessa Thomastomtar :)

    SvaraRadera
  9. hoppas på bättre tur idag ;)

    SvaraRadera
  10. Den här serien m tomtar är underbar!!

    /Marie K

    SvaraRadera
  11. Åh, hoppas hoppas att söta Thomas finns kvar att köpa efter mässan!

    SvaraRadera
  12. Den här var nästan sötast hittills! Jag måste också säga att jag VERKLIGEN gillar verserna - de är supersöta! :D

    SvaraRadera
  13. Så söt vill ha♥

    SvaraRadera
  14. Kanske Tomas önskar att han vore en stjärngosse...!

    SvaraRadera
  15. Tycker Tomas måste vidga sina vyer och genast sätta sig på flyget till mig i frankrike.

    SvaraRadera
  16. MEN så söt han var!

    SvaraRadera
  17. Tomas tomte är SÅ välkommen att flytta hem till mig. Lovar att ta väl hand om honom.

    SvaraRadera
  18. Min absoluta favorit hitten tills. Hoppas verkligen han kommer hem till mig!!!

    SvaraRadera
  19. Eh! Han ser ut som om han smakat lite för mycket på julsnapsen... Men söt i alla fall!!

    SvaraRadera
  20. Allt man behvöer på en julstämpel! Tomte, gran och stjärna=supersöt!
    Önskar, önskar runt i ring...

    SvaraRadera
  21. Jag blir så himla inspirerad av att göra julkort nu med Tomas på :)
    hoppas verkligen att denna lille godingen vill komma till mig

    SvaraRadera
  22. Oh, ser redan framför mig hur han skulle se ut på mina julkort i år! :D

    SvaraRadera
  23. Superduperfin! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  24. sagt, men värt att sägas igen : tomas stämplarna är SÅ söta!! *villa ha alla* :DD

    SvaraRadera
  25. Ännu en söt liten Tomas med stjärna och gran, med en sådan liten tomte får man grannaste korten i stan.
    Hoppas, hoppas, hoppas.....

    SvaraRadera
  26. Detta är nog min favorit.... än så länge......
    Tar en ny chans idag.

    SvaraRadera
  27. Tomas blir bara sötare och sötare!

    SvaraRadera
  28. Ännu en jättesöt Tomastomte . Den här har stjärnstatus !!

    MVH Eva K

    SvaraRadera
  29. Tomas med stjärna och gran,
    jag vill gärna ha´n!
    /AnnaJo

    SvaraRadera
  30. Spännande varje dag att kolla in vad Tomas har för bestyr inför julen !!

    SvaraRadera
  31. Gillar Tomas - en händig kille!!! =)

    SvaraRadera
  32. Tomas blir sötare för varje dag!

    SvaraRadera
  33. Tomas behöver leta fram en större gran till den bjässestjärnan... :)

    SvaraRadera
  34. Jag gillar denna lille filur Tomas. Än så länge vill jag ha alla...

    SvaraRadera
  35. Åh, det här är en av mina favorit-Tomas. Hoppas, hoppas, hoppas på att jag vinner!

    SvaraRadera
  36. tomten Tomas vill flytta till norrland...

    SvaraRadera
  37. Jag väntar fortfarande på tomten från Floda.... ;0)

    SvaraRadera
  38. Chansar på att en Tomas landar hos mig!

    SvaraRadera
  39. Åh så söt! Han ser sådär stolt ut som jag själv brukar vara när allt är så fint på julen.. Hoppas på vinst, den där Tomas får jättegärna flytta hem till mig! ;)

    SvaraRadera
  40. Prövar lyckan igen!

    SvaraRadera
  41. I love. Me want...:)

    SvaraRadera
  42. prövar lyckan igen.

    SvaraRadera
  43. Tomas med stora stjärnan
    är min nyaste idol!!

    SvaraRadera
  44. Trägen vinner heter det ju, så jag gör ett nytt försök idag

    SvaraRadera
  45. Så söt! Jag tror att alla Tomasar måste få flytta hem till mig!

    SvaraRadera
  46. Man längtar ju till jul redan.
    //Tilda

    SvaraRadera
  47. Vilken härlig tomte : )
    Hoppas på lite tur.

    SvaraRadera
  48. Jag måste börja stämpla, har fallit pladask för Tomas!

    SvaraRadera
  49. Ser du stjärnan i det blåååå
    flytta hem till mig kan du fåååå

    SvaraRadera
  50. Han blir bara sötare och sötare!

    SvaraRadera
  51. Tomas tomte med stjärna och gran vad mer behövs på själva julaftons dan´
    Hoppas att jag nu har tur då jag gillar både tomtar och jul.

    SvaraRadera
  52. Jösses vad ni är påhittiga, Tomas blir bara sötare och sötare! Kram

    SvaraRadera
  53. han blir ju bara snyggare å snyggare...

    SvaraRadera
  54. Var på hans hemvist idag, cool atmosfär

    SvaraRadera
  55. Jag hoppas på tur att vinna denna söting!

    SvaraRadera
  56. Nu har jag sett dem alla! De är SÅÅ söta. VILL HA!!!

    Tack för en trevlig pratstund idag Sara.. :D

    SvaraRadera
  57. Ännu en underbar Tomas!
    Stjärnor åt en stjärna kanske? Tånker på dottern som fyller 5 år på tisdag och som numera har sitt eget pysselbord att pyssla vid. En Tomas skulle vara ett underbart tillskott till hennes pysselhörna.

    SvaraRadera
  58. Vilka mysiga stämplar! En sådan vill jag ju ha!! //Mona

    SvaraRadera
  59. Den gillade jag verkligen, hoppas på tur idag!

    SvaraRadera
  60. Superstjärnan Tomas; kom hem till mig så slipper jag hugga gran i år! Kram till dig!

    SvaraRadera
  61. Härligt med tomtar.
    //Ulrika

    SvaraRadera
  62. Söt stämpel! Jag tar en lott och hoppas på turen...

    SvaraRadera
  63. Hej!
    Nämen en Tomas till. Finns det 24 stycken månntro?
    Håller tummarna,
    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  64. Härlig tomte! Provar lyckan- kanske han vill flytta till Gråbo? ;-)

    SvaraRadera
  65. Me like!

    I sista minuten...

    MVH

    SvaraRadera