fredag 5 september 2008

Tomas med raket!

Så har vi kommit till presentationen av det femtonde och sista Tomas-motivet, och även vår sista utlottning för den här gången. Imorgon är det dags för vår mässa och där kommer du att kunna köpa alla de nya motiven med Tomas!


Ser du stjärnan i det blå,
sjunger Tomas med glaset höjt,
allt du önskar kan du få,
skrålar han vidare nöjt.


Vi lottar ut en "Tomas med raket" bland alla som skriver en kommentar till detta inlägg idag 5 september senast kl 23.59.
OBS endast en kommentar per person och dag, tack :)



Designer: Susanne


Designer: Elin


Designer: Helen


Designer: Linda


Designer: Susanne

Gårdagens stämpelvinnare
Vinnare av "Tomas trött" 4/9 blev marie med kommentaren:

Vila upp dig i jul Tomas! Andra kan göra en del av jobbet åt dig...
den 4 september 2008 16:13


Grattis! Maila din adress till kortmakarensblogg@gmail.com (skriv Stämpelvinnare 4/9 i ämnesraden) så kommer din stämpel med posten.

57 kommentarer:

  1. Kul utlottningsperiod det här har varit!

    SvaraRadera
  2. Ger mig inte, Hoppas på en sista chans....;o)


    Kat!

    SvaraRadera
  3. Tomas Vill jag ha med en väldig fart!!!

    SvaraRadera
  4. Hoppet är det sista som..
    så kanske...

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar Tomas! Påminner lite om Jon Blund ;)

    SvaraRadera
  6. Tack till er som skaldat så kul om Tomas, det har varit ett nöje att varje dag kl.11 kolla bloggen

    SvaraRadera
  7. Kul med en nyårs-Tomas!

    SvaraRadera
  8. Ååh detta är den finaste för mig än sålänge, den är ju bara fööör nice!
    Daniela Http://neliz.se

    SvaraRadera
  9. Denna utlottningsperiod har ju varit så kul. Får hålla tummarna riktigt hårt nu för att knipa denna nyårs Tomas då.

    -Yvonne http://lillapluppen.blogg.se/

    SvaraRadera
  10. Tomas, Tomas, du har gjort dessa femton dagar till ett rent nöje, att kolla varje dag kl.11. Tack till er som skaldat så kul!

    SvaraRadera
  11. Skål och välkommen...hem till mig, Tomas. ;-)

    SvaraRadera
  12. Vill inte att detta ska ta slut, Tomas har ju förgyllt mina och andras dagar så länge, men kul har det varit! Kram på er!

    SvaraRadera
  13. Tar en sista chans och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  14. jag tappar aldrig hoppet en tomas vill jag ha !!

    SvaraRadera
  15. Woaaaa, 15 stycken Tomasar! Härliga och roliga har de varit allihopa. Håller en extra tumme extra hårt nu när det är sista chansen!!!!!

    SvaraRadera
  16. Vilken festprisse han är:) Hoppas på en sista chans på vinst :)

    SvaraRadera
  17. Söta Thomas :-)
    Du får gärna fira nyår hemma hos mig!

    Jessica

    SvaraRadera
  18. Han får gärna skåla med mig i nyår!! ;0)

    SvaraRadera
  19. Håller tummarna för att jag ska ha tur denna sista dag!

    SvaraRadera
  20. Hoppas hoppas jag vinner :)

    SvaraRadera
  21. Många utlottningar har det varit och nu ser Tomas lite trött ut.
    Hoppas vinna honom så han får komma hem till mig och bli omhändertagen.
    Tjing!

    SvaraRadera
  22. Ett sista försök för att få en Tomas

    SvaraRadera
  23. Nu är det sista chansen att få hem en liten tomas ;) *håller tummarna stenhårt*

    SvaraRadera
  24. Skål Tomas!
    Ännu en härlig stämpel med Tomas. Hoppas han hittar hem till mig den här gången.

    SvaraRadera
  25. Å Tomas du är perfekt till mina nyårsinbjudningar. Välkommen hem till mig ;)

    SvaraRadera
  26. hoppas verklinge jag har tur på denna sista ;) Då jag inte har möjlighet att ta mig till gbg.

    SvaraRadera
  27. Hoppas man vinner en Tomas nu. Synd att man inte kan fara till göteborg och köpa en

    SvaraRadera
  28. Härlig tomte igen!!

    Ser fram emot mässan imorgon =)

    SvaraRadera
  29. Sista chansen att få en av dessa underbara Tomas-stämplar. Cool, coolare, Tomas...

    SvaraRadera
  30. tycker ju att en liten tomas borde hamna i frankrike också
    komsi komsi lilla vän

    SvaraRadera
  31. Jo, nog verkar Tomas tomte se stjärnor i det blå han önskar nog att en Ipren i morgon få!!!!

    SvaraRadera
  32. Åh! Detta var den coolaste!!
    *vill haaaaaa*

    SvaraRadera
  33. hoppas ännu en gång. men en tomas får det i alla fall bli som årets julstämpel.

    SvaraRadera
  34. Nu då? Jag vill så himla mycket att Tomas ska få flytta hem till mig! =)

    SvaraRadera
  35. Okej, jag ändrade mig, denna var sötast!
    Kramizzz Kicken

    SvaraRadera
  36. Festlig Tomas ... skriver en kommentar och håller tummarna ... :)

    SvaraRadera
  37. Nytt försök idag!!
    han är för söööööt=)

    SvaraRadera
  38. Hej igen Tomas!
    Nu är det dags att komma hem till mamma. Här är det snart vinter!
    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  39. Vilken liten nyårskaramell han är, denna Tomas. Drar en ny lott....

    SvaraRadera
  40. Hoppas på tur en sista gång!

    SvaraRadera
  41. sista chansen nu...

    SvaraRadera
  42. Försöker igen, att vinna en av dessa tokroliga stämplar.....

    SvaraRadera
  43. Ännu en härlig stämpel. Kul med nyårstema, något som saknas i min stämpelsamling.

    SvaraRadera
  44. Enastående tomte det här!!

    SvaraRadera
  45. Vilken "go" tomte , jag måste köpa in imorgon.:O)

    SvaraRadera
  46. så var det då sista chansen till att få en Tomas Kulså länge det varade

    SvaraRadera
  47. Var är du Tomas?
    Hoppas fortfarande
    att du sak hitta till
    min brevlåda.
    Du är så välkommen.

    SvaraRadera
  48. Oh, hoppas ni har med er mååååånga stämplar på mässan, för snart ska det shoppas! :D

    SvaraRadera
  49. Om man målar näsan röd ska han nog hålla fast raketen och inte försöka skicka iväg den ;-)

    SvaraRadera
  50. En härlig festprisse-Tomas! Passar för Nyårsfesten :o)
    Vi ses imorgon på mässan!

    SvaraRadera
  51. Julen är över och dags för fest!
    Vad är det då Tomas gillar mest?
    Jo,skumpa i massor han i sig häller
    och håller hårt i raketer som smäller!

    Party on, Tomas!

    /Marie K

    SvaraRadera
  52. Åååh! Hoppas på tur nu!

    SvaraRadera
  53. Hoppas på att vinna godingen Tomas idag, som tröst för att jag inte kunde ta mig till mässan i år!

    SvaraRadera