torsdag 30 april 2009

Sari fortsätter med ett till kuligt filurkort!

Jag har stämplat upp ängelfiluren med svart Memories-bläck och färglagt det med Promarkerpennor.




Sedan har jag använt Glossy Accents-lim på vingarna och därefter hällt på glaspärlor.












Sedan har jag dekorerat kortet med papper från g.c.d stuios - Rockets Red Glare och Lost In Paradise. Papperet med cirklar kommer från Best Creations INc och heter California.

För att dölja skarvarna mellan papperena har jag använt färdigutstansade bårder som kallas för paper frills. En blå scallopkant och en blå zig-zag-kant. Den längsta av dem har jag målat med Crackle paint - Old paper - för att lyfta få den att lyfta från den blå bakgrunden.

Jag har också stämplat med stämpeln Du är en ängel.





Erbjudande i morgon första maj!
Köp Maj månads stämpel monterad för endast 50:- (ord pris 105:-).
Köp omonterade månadsstämplar maj tom. augusti för endast 50:- (ord.pris 150:-)
Erbjudandet gäller ordrar lagda under dygnet 1/5 och så långt lagret räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar