måndag 25 maj 2009

Dags att tänka på lilla mamma

Våren är verkligen här nu och sommaren knackar på. Snart firar vi alla mammor och ett kort är alltid uppskattat.

Här visar Tin@ inspirationskort där motiven är färglagda med distressrefiller.

Veckans erbjudande:
Distress ink 39:-/per flaska (ord.pris 59:-)
. Gäller till och med den 31 maj med reservation för slutförsäljning.





På detta kort har jag använt mig av en stämpel som heter Garden poems och kommer ifrån Penny black samt stämpeln På morsdag som kommer från Kortmakarens egen kollektion.





Världens bästa mamma heter denna stämpeln som är målad med distresser. På klänningen har jag lagt ett lager av 3d-lack som jag sedan hällt glitter i. De härliga blommorna kommer självklart från Petaloo.




1 kommentar:

  1. Jättefina kort! Det kanske är dags att plocka fram distresserna igen.. :-)

    Jag har dekorerat chokladkakor till mamma och svärmor i år.

    SvaraRadera