måndag 13 juli 2009

Filur med Ballong!

Idag visar jag några kort jag har gjort med Filur med Ballong. Det var väldigt roligt att leka med filurstämplarna igen. Jag tycker att denna stämpel passar utmärkt till grattiskort. Det roliga med filurerna tycker jag är att man kan färglägga dem i olika färger.
/Susanne

Erbjudande: Omonterade stämplarna Filur med ballong och Filur m. öppen famn kostar endast 40 kr/st denna vecka! Erbjudandet gäller till och med den 19 juli och med reservation för slutförsäljning.


Stämplar: Filur med ballong och Grattis 2. Dekorationer: Blommorna är utklippta från Paper Frills. Gräskanten är gjord med en Hörnstans, small. Ballongen är stämplad på ett mönstrat papper och därefter utklippt och fastklistrad.



Stämpel: Filur med ballong. Gräset är klippt med en vanlig sax. Jag stämplade ballongen på ett vitt papper och därefter färglagd och utklippt för att sedan klistras över stämpelmotivet för att få den utanför.



Stämplar: Filur med ballong och Grattis! 3.
Dekorationer: Petaloo Dahlia, Grid Ribbon och en knapp. Ballongen är stämplad på ett mönstrat papper och därefter utklippt och fastklistrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar