onsdag 2 december 2009

Hero Arts Clingstamps del 1 av 2

Både Hero Arts och Penny Black har i höst kommit med Clingstamps. Vilket är superbra enligt mina åsikter eftersom de tar mindre plats att förvara och så är de billigare. Clingstamps är detsamma som EZ-montereade stämplar. I den här beskrivningen har jag använt mig av Hero Arts Antique Writing som är en stor bakgrundsstämpel ca 14,5 x 12 cm. Kortmakaren har fått in akrylklossar i storleken 15 x 15 cm som passar utmärkt till dessa stora stämplar.


Hero Arts har bilder på baksidan av sina Clingstamps. Sidan med bilden fäster man på sin akrylkloss och sen ser man exakt hur man stämplar. Fiffigt!





Det är samma röda gummi på dessa Clingstamps som på Hero Arts monterade stämplar.



Till detta kort använde jag mig av Cardstock, Adirondack Dye ink Espresso och Hero Arts Antique Writing Clingstamp




Här har jag färgat in stämpeln.



Hur kortet blev får du se imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar