söndag 6 december 2009

NYHETER hos Kortmakaren från Penny Black Elin inspirerar

Stämpeln på de här fyra korten heter Love is the message. Det är en solid stämpel och jag har använt några olika tekniker för att ge motivet en eller flera färger. /Elin

Info: Här har jag stämplat motivet med Versa Mark och sedan färglagt det med Decorating chalks. Jag avslutade med lite turkost glitterlim.



Info: Här har jag embossat motivet med Crimson red på ett guldfärgat papper. Jag dekorerade sedan med vita halvpärlor och stämplade texten Puss o kram.



Info: Jag embossade motivet med guldfärgat pulver och färgade sedan in hela pappersbiten med distress ink Aged Mahogany. På kanterna använde jag Walnut stain.




Info: På det här kortet har jag stämplat motivet med Tombowpennor. Jag dekorerade med halvpärlor och stämplade sedan texten Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar