lördag 23 januari 2010

Mer inspiration ifrån Susanne

Här har jag stämplat Hero Arts Stripes på två olika håll. Sen har jag klippt ut en bit stämplad bakgrund av Decorative Loops och fäst över skarven. Ugglan kommer ifrån Owl Trio.




Här har jag embossat Hero Arts Decorative Loops i chockrosa. Decorative Loops är en trä-monterad bakgrundsstämpel. Den söta ugglan är från Hero Arts Sweet Owls.




Här har jag stämplat Dandelion Frame med VersaMark och sedan embossat i svart.




Här har jag stämplat Dandelion Frame med Tombow pennor




Här har jag stämplat Hero Arts Horizontal Lines, som är en EZ-monterad stämpel, med Tombow pennor. Fjärilarna kommer från Clear stamp setet Hero Arts Antique Engravings. Texten är Kortmakarens Tack 6.



/Susanne


Hero Arts nya stämplar hittar du här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar