lördag 27 februari 2010

Tre kort från Elin

Det var riktigt roligt att leka med wellpapp! Framför allt tycker jag att det blev väldigt snyggt att stansa i den, både att använda det utstansade och att använda hålen som blir.



Info: Cirklar stansade i wellpapp. Blomma från Petaloo. Den rosa cirkeln längst ner till höger är en mittdekoration från Petaloo. Dessutom en knapp, en bit band, ett utstansat hjärta och en stämplad fjäril. Ett roligt sätt att använda upp småsaker som ligger och dräller på skrivbordet.



Info: Jag stansade ut tre stycken retroblomma mellan och valde att använda hålen som blev. Stämpeln heter Kram med händer och är en av mina absoluta favoriter.



Info: Här har jag stansat ut stjärnor i wellpapp och fäst med häftklammrar. Texten är skriven med en dymo. Som kontrast till det "ruffiga" använde jag en bit spets och massor av blingstenar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar