fredag 25 mars 2011

Tävling!

Nu är det dags för en tävling hos Kortmakaren!

Den här gången blir det en inspirationsutmaning! Vi vill att du inspireras av det här kortet som vår designer Maria har gjort och gör ett eget kort. Du måste använda minst stämpel av Kortmakarens egen design eller från Hero Arts på ditt kort.

Lägg ditt tävlingsbidrag i din blogg tillsammans med en länk till Kortmakaren. Förklara också hur du har inspirerats. Lämna sedan en kommentar till det här inlägget med en länk till ditt tävlingsbidrag.

Har du inte en blogg mailar du ditt bidrag till: kortmakarensblogg@gmail.com. Skriv också hur du har inspirerats.

Senast måndag 4/4 vill vi ha ditt bidrag.

Kortmakaren utser en vinnare och lottar fram en vinnare. Båda får välja varsin stämpel / stämpelset från Hero Arts av dem som finns i Kortmakarens sortiment.

Lycka till!


11 kommentarer:

  1. Först så gillar jag verkligen tävlingar med (även) utlotrade vinster, annars känns det lönlöst att vara med för oss glada amatörer! ;-)))
    Sen, så älskade jag verkligen kortet! :-))))
    Det måste jag verkligen hinna med ett bidrag till! :-)
    Vi får hoppas på dåligt väder i helgen? ;-)
    Kram
    Cattie

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt kort! Jag har nu gjort min egen variant som finns i min blogg på http://designannique.blogspot.com/2011/04/paskkort-till-kortmakarens-tavling.html

    SvaraRadera
  3. Jag är med i tävlingen! Finns på bloggen: http://pysselgudinnan.blogspot.com/2011/04/tavling-hos-kortmakaren.html

    SvaraRadera
  4. För det första, man kan ju inte motstå att delta i en tävling när hero arts stämplar ligger i vinstpotten. Och det andra, när man får inspireras av ett superfint kort!!
    Här hittar ni mitt bidrag ; )
    http://melindapyssel.blogspot.com/
    Mvh Melinda

    SvaraRadera
  5. Nu har jag äntligen lyckats lägga upp mitt bidrag i bloggen! :)
    http://linaliten.blogg.se/2011/april/tavling-hos-kortmakaren.html

    SvaraRadera
  6. Kortet är superläckert! Härligt färgglatt och med massa stjärnor.

    http://miascardsandstuff.blogg.se/2011/april/tavlingsbidrag-kortmakaren.html#comment

    SvaraRadera
  7. Här är mitt bidrag till inspirationstävlingen. Jag blev inspirerad av de pastelliga färgerna som fanns med på kortet.
    http://pillan-pillan.blogspot.com/2011/04/kortmakarens-tavling.html
    /Pillan

    SvaraRadera
  8. Hej! Hoppas deadlinen är 23:59 ikväll?
    Jag vill verkligen hinna in med mitt bidrag..:-/

    SvaraRadera
  9. Självklart är det 23:59 i kväll som gäller, så än finns det tid kvar. Vi väntar med spänning på alla sista minuten bidrag. /Pernilla den nya Kortmakaren

    SvaraRadera
  10. Jag hann få ihop kortet å andades ut sent igår kväll- men då hittade jag inte kabeln för att föra över bilden från kameran till datorn!
    :-///
    Blir så arg på mig själv!
    Jajaj...Nu får jag surfa runt och kolla alla fina bidrag från dem som har bättre ordning på sina grejjer!
    Kram
    //C

    SvaraRadera
  11. Vilken otur Cattie! Vi ser fram emot ett bidrag från dig nästa gång vi har en utmaning. Då får du vara ute i riktigt god tid.

    SvaraRadera