tisdag 1 mars 2011

Välkomna till världen!

Att få en liten bebis är stor lycka. Att få finnas nära när syster och vänner får nya familjemedlemmar är också stort! Jag har haft glädjen att få göra flera bebiskort i vår. Här visar jag ett till en kille och ett till en tjej. Med dessa hälsas de välkomna till världen!



Jag har stämplat Stor retroblomma solid och Liten retroblomma solid
med Distressdyna i färgerna Tumbled glass och Stormy sky. Jag skrynklade sedan ihop papperet och drog med en dyna över det, sprayade ett par gånger med vatten och lät torka. Sedan monterade jag kortet. Kille är stämplad med Stormy sky. Halvpärlor blir pricken över i:et i blommorna.




På tjejkortet har jag använt Distressdynan Victorian Velvet. Tjej är stämplat flera gånger utan att ta ny färg. Det blir en bakgrund jag gillar. Lycka monterad på fotomatta och fastsatt uppe på tårtpapper och Wellpapp.

/Sara-SaGam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar