söndag 1 maj 2011

Härliga vår!

Det är första dagen på en ny månad, den härliga vårmånaden maj. Här i bloggen inleder vi månaden med två färgstarka kort.

Jag har embossat stjärnor från arket Stjärnbilder i olika färger samt embossat delar av wellpappen med lila pulver. Annat på kortet är texten tack, en grön blomma från Hero Arts och en bred vit spets. Slutligen dekorerade jag kortet med glitterlim i olika färger.




















På det här kortet har jag använt stämplar från Sirlig vår. Bakom motiven syns wellpapp, bandet webbed weave i rosa, samt två tags som jag stämplat med Jenni Bowlins kvitto-stämpel. Slutligen har jag dekorerat med glitterlim, en grön blomma och lite blingstenar.





































Ha en härlig vårdag!
Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar