onsdag 20 april 2011

Våren är här!

Det känns kul att få arbeta med papper framtagna av Hero Arts som är en av mina absoluta favoriter bland stämpeltillverkare. Papper som går i samma stil som stämplarna och där motiven på stämplarna går igen på papper i olika färgskalor.

På mitt första kort med dessa nya papper använde jag den bruna nyansen som heter Earth. På detta papper har jag fäst det Lilla Molnet först och sedan, på 3D-kuddar, Solen framför molnet för att markera att solen är här!

De söta rävarna är nya stämplar från Hero Arts. Jag har maskat Sleeping Fox framför Fox. Textstämpeln kommer från arket Sirlig vår. Spetsen är den bruna Crochet.



Njut av vårdagarna, men glöm inte att pyssla lite också!
Sara-SaGam


PS: Vet du inte hur man maskar? Kolla in Elins guide här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar