lördag 14 maj 2011

Till mamma

Om det är möjligt klipper jag gärna isär mina stämplar för att kunna använda dem på olika sätt. Speciellt texter vinner mycket på att man klipper dem så att varje ord är separat. Stämpeln som jag har använt på dagens kort, Världens bästa mamma, har jag klippt i flera bitar.

































Material: Vit wellpapp, mönstrat papper från Hero Arts, vit spets. Motivet sitter på 3d-kuddar. Halsbandet har blingats med glitterlim.









































Material:
Rosa mönsterpapper från Hero Arts, banden Webbed weave och Scalloped trim, en grön blomma från Hero Arts med lite blingstenar i mitten. Lite bakom sitter två tags som jag stämplat spetsmönster på med en bakgrundstämpel från Hero Arts samt två stämplade fjärilar från arket Sirlig vår. Några detaljer har fått lite 3d-lack och glitterlim.

1 kommentar:

  1. Jättefina kort, kul att se samma stämpelmotiv på fler kort!

    SvaraRadera