tisdag 3 maj 2011

Vackert rosa

Jag har använt samma stämplar från Sirlig vår till både ett kort och en layout för att visa att de passar lika bra till båda. Fjärilarna har jag embossat med ett underbart embossingpulver i rosa, klippt ut och sedan klistrat fast.

Kortet:













Kortet är dekorerat med ett härligt papper från Hero Arts, bandet webbed weave i rosa samt några blingstenar.











Layouten:













På den vita cardstocken har jag målat med Distress Stain i rosa. Runt fotografiet har jag stämplat med stämplar från Sirlig vår och dekorerat med ett helt gäng härliga band och spetsar.












Blomman har jag gjort själv av en bit tyg och ett prickigt band som jag har tråcklat längs med ena sidan, dragit ihop och knutit trådarna så att det blev en tillplattad rund ring.










// Helen

1 kommentar: