måndag 4 juli 2011

Bakgrund med REA-stämpel

Jag har alltid gillat att göra egna bakgrunder av olika slag. Ibland går det en hel kväll utan att jag egentligen gör något färdigt kort utan "bara håller på och kladdar". När jag väl är i farten gör jag många bakgrunder eller på väldigt stora papper. När jag sedan sitter och gör kort kan jag välja bland mina egna "mönstrade papper".

På mitt blå kort som visas idag kan ni se en av alla bakgrunder jag gjort. Det är sprejat med lite distress och stämplat på med Damask i två matchande toner av Adirondack Dye Ink. Texten "Du är stjärnan..." kommer från stämpelarket Stjärnbilder - texter. Damask finns med på den stora rean som pågår just nu. Glöm inte att kika under rea-kategorin i web-shopen.

Njut av sommaren!
Sara-SaGam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar