lördag 30 juli 2011

Kul med tags

Jag tycker att det är så kul att göra tags! Formatet är behändigt och det inbjuder till att leka….
Jag har gjort två tags – en till kille och en till tjej – som ska kunna användas oavsett ålder på mottagaren.
110704-021
Till båda tagsen har jag använt ett jätteläckert stämpelset från 7Gypsies som heter SteamPunk Paddington:

image
…samt dessa två från Kortmakarens egen design som finns på REAN just nu…
image         image
Jag började med att färga in tagsen med distress ink stämpeldyna och infärgningsverktyget i röd/rosa respektive grön/blå nyanser. Sedan stämplade jag med samma dynor och använde de olika motiven från stämpelsatsen ovan. Jag avslutade med att stämpla orden tjej respektive kille och embossa dom med Petal Pink resp.  Baby Blue för att de skulle synas ordentligt.
Nu är de redo att användas på en present, i en blombukett eller nåt annat som du har tänkt ge bort!

1 kommentar: