söndag 24 juli 2011

Texter på krympplast


Här har jag limmat fast en text från arket Stjärnbilder - texter som jag stämplat på krympplast. Innan jag värmde plasten gjorde jag ett hål i den som jag sedan fäste en liten bit metalltråd i.





Med hjälp av en liten ring har jag fäst en dekoration av krympplast i wellpappen på den här anteckningsboken. Klicka på fotot för att förstora det så ser du krympplasten bättre. Texten som jag har stämplat på den kommer från Stjärnbilder - texter.




Även här har jag använt en stämpel från Stjärnbilder - texter. Jag har stämplat på vit krympplast. Fjärilen på kortet är en stämpel från Hero Arts. Du hittar den här.

Hoppas att ni är sugna på att testa krympplast nu!
/Elin

1 kommentar:

  1. Du milde!!! Så många vackra kort du har knåpat ihop, Jisses! Alla vackra detaljer, färger... m.m. Gillar dem massor! Stämpla text på krymplast är en toppenidé, tusen tack för inspirationen!

    SvaraRadera