söndag 17 juli 2011

Tre anteckningsböcker

Jag har gjort tre anteckningsböcker med hjälp av min Bind It All, ett praktiskt verktyg för att göra spiralbundna böcker. Är du intresserad av en sådan kan du maila Pernilla för mer information.


I den här anteckningsboken har jag prover på alla färger av Distress Stain. I spiralryggen har jag knutit fast bitar av spets som jag färgat in med Distress Stain. Bokens pärm har jag dekorerat med torrembossade kugghjul, utstansade kugghjul och en utstansad fågel. Diesen och embossingfolder är produkter från Tim Holtz och Pernilla kan ta hem dem om du önskar det.

Lite bling, Crackle accents och glitterlim har jag också använt.



Här är en liten adressbok i grönt, min favoritfärg. Jag har använt en stämpel från paketet Vapensköld samt banden Looped trim och Sequins oliv.





Till sist gjorde jag en adressbok till mig själv. Jag använde de flesta stämplarna från Vapensköld, en bit Looped trim, 3d-lack, Crackle accents och glitterlim.

Det var allt för idag!
Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar