onsdag 24 augusti 2011

Den bästa tiden

Jag tycker om att göra mina egna mönstrade papper och till detta är Hero Arts stora stämplar perfekta. Här har jag använt clingstämpeln Dots som finns i butiken samt de monterade stämplarna Modern Lines och Lace Background som går att förbeställa.

Jag har embossat stämplarna med färgat embossingpulver på vanligt vitt papper och sedan färgat pappret med Distress Stain.

Under de stämplade pappren har jag ett enfärgat grönt papper som är en nyhet i butiken. Grönt är min absoluta favoritfärg och det här pappret är så läckert!

Jag har också använt alfabetsstickers som ser ut som trä med vita bokstäver, de är jättesnygga! Slutligen har jag dekorerat med utstansade fjärilar från Tim Holtz (kan förbeställas), en halv blomma från Hero Arts och lite olika blingstenar.

Augusti är den bästa tiden på året tycker jag, vilket är din favorittid?

Elin









1 kommentar:

  1. Vilken fin lo! Fina färger och detaljer. Jag tycker mycket om maj månad - då har vi hela sommaren framför oss! :D

    SvaraRadera