söndag 9 oktober 2011

Halloween

Nu dröjer det inte allt för länge till Allhelgona och den ganska nya traditionen med Halloween här i Sverige. Personligen tycker jag att det är kul och spännande och önskar att vi kunde se det på samma sätt som man gör i t ex Storbritannien och USA där det är en riktig familjehögtid. Det behövs nåt kul under hösten!
På mitt kort som jag kommer att visa finns det egentligen bara en “Halloween-stämpel”. Jag vill visa att du kan använda andra stämplar också som du kanske inte har tänkt på i detta sammanhang.
111006-003
Kortet är infärgat med Distress Ink och splattarna med färg är gjorda med Distress Stains. Jag har stämplat runt kortet med olika bruna och mörkröda nyanser. Kanterna har också fått bli mörkare. Här kommer en lista på vad jag har använt:
Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar