måndag 7 november 2011

Att minnas

I vår familj har vi alltid haft förmånen att kunna åka till skogen för att hämta julgran. Just nu i vårvärmen kanske det inte är julstämning man får, men då jag häromdagen fick hem den här stämpeln så började det kännas lite.
Med distressdyna har jag färgat in bakgrunden lite svagt. Efter det stämplat Magical Background med Versa Mark och embossat med Hologram Sparkle för att få känslan av snö i luften.
Granarna till höger är samma gran som på bilen som jag klippt ut och monterat med 3d-kuddar. Bilen och texten samt snön framför bilen är också monterade med 3d-kuddar. Till snökanterna har jag använt glitterlim. Jag har färglagt med Copic ciao som nu finns i shopen.
Texten kommer från det mycket användbara arket Stjärnbilder - texter.

Car With Tree, kan förbeställas, Hero Arts
Distressdyna, Tumbled glass
Magical Background, bakgrundsstämpel Hero Arts
Hologram sparkle, embossing
Versa Mark, transparent dyna
3d-kuddar
Frosted Lace, glitterlim
Stjärnbilder - texter
Copic ciao, pennor

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar