onsdag 30 november 2011

Julkort

Snart har jag nog gjort alla julkort tror jag. Hade en “julkortspysseldag” med några vänner för två helger sedan och då blev det en hel del kort gjorda, känns skönt!

 mini1

Det finns många julstämplar att välja på hos Kortmakaren och på plattan Mer sirlig jul finns denna underbara stämpel. Jag stämplade med svart dyna och glittrade sedan till granen med Stickles i grönt och distressade kanterna med Tea dye. Bakom stämpeln som jag fäst med 3D kuddar har jag fäst lite olika band och snören från Kortmakaren, bast, rött band och band från Hero Arts. Tog även ett grövre snöre från gömmorna, tror detta är från en prislapps tagg… Notpappret har jag distressat i färgen Barn Door och jag fäste även några röda bling från Hero Arts. Det röda och det blommiga pappret är från blocket Nordic Holiday från Basic Grey/Hero Arts.

En närbild på stämpeln…
mini2
Lycka till med era julkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar