onsdag 2 november 2011

Small and Large flower

Den här fantastiska blomman från Hero Arts är en favorit hos mig. Den finns i två storlekar och båda finns som både öppen och solid. På det övre kortet har jag stämplat den stora öppna blomman direkt på en kortbas som finns i webbutiken och sedan färglagt den med tre kulörer i turkos och blått. Som ni kan se på närbilden har jag efter att ha stämplat blomman en gång till på ett annat papper, färglagt och givit den ett lager av Hologram Sparkle, det glittriga embossingpulvret. Klippte sedan ut den, limmade fast den och till sist satte jag en blå blingsten i mitten.


På de små korten har jag använt den lilla solida blomman. Det rosa/röda kortet har också lite Hologram Sparkle på sig medan det turkosa har fått en blingsten. Banden finns förutom färgerna jag visar här också i gult.

Kortbas
Large open flower
Hologram Sparkle, embossingpulver
Texten Lycka till
Små vita kort
Small solid flower
Band

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar