söndag 4 december 2011

Mer sirliga julkort...

Fantastiska julstämplar finns det på de båda arken "Sirlig jul" och "Mer sirlig Jul". Man kan göra så mycket med dom och de har en alldeles speciell stil. På kortet "En liten vinterhälsning" har jag använt två stämplar från arket "Mer sirlig jul". Jag har stämplat med distressdynor och använt lite vatten för att få fram den "distressade" känslan. Den vita pappersbasten har jag färgat in, sprejat ner med vatten och strykt för att få torrt. En bit wellpapp funkar till det mesta.


Datumstämpeln 24 december gillar jag att använda. På detta kort har jag använt mönstrat papper från Hero Arts som jag har distressat. På det stämplade jag snöflingor från "Sirlig jul". Pappersbasten är också här infärgad med distressfärg.




Julmånaden är här. Njut!
Sara-SaGam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar