söndag 12 februari 2012

MiaPuh - kort med byrålåda

Haj haj!
I dag tänkte jag visa en ett litet kort med en låda, perfekt att ge bort en liten present i kanske?
Kortet är ganska litet allt som allt ihopfällt är det cirka 8.3 cm eller något sådant.
På framsidan har jag använt den underbara spetsen med pärlor, helt klart en ny favorit för mig.
Jag har använt stickers från Penny Black finns i Kortmakarens webshop under dekorationer, stickers.
Textstämpeln kommer från stämpelplattan Sirligt vår.
Designark från Hero Arts
Rosor och lite stickles har jag med använt.

 Jag satte en en Tim Holtz hitch fasteners som byrålådaknopp, lite enklare öppna lådan då :)
I byrålådan tänkte jag lägga en liten present till någon speciell.

Haj haj hoppas jag lyckats inspirera er.
 Frågor hojta till så försöker jag förklara.
/ MP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar