tisdag 27 augusti 2013

Årets första julkort?!?

 
Jag har gjort julkort i sommar!?! Frågetecknet gäller
enligt mina barn min mentala hälsa.
Bakgrunden är stämplad med Wintermoon.
Tagen är stämplad med Many branches samt
text från Holiday sayings CL343 (måste beställas).
Allt är stämplat med distress ink pad i
peeled paint. och så lite bling på slutet.
 
 
 En detaljbild!
 
När jag hade stämplarna framme så blev det två kort till:

 
Här har jag stämplat Many branches direkt ovanpå
Wintermoon. Jag använde distress ink pad
tumbled glass och broken china. Text från samma
set som ovan och så lite bling.

 
Sista kortet är gjort på samma sätt som det turkosa
men här har jag stämplat med antique linnen och
embossat med guld.
 
Blev ni sugna på att sätta igång?
Glöm inte att det är förbeställningsrabatt
på Hero Arts denna veckan hos Kortmakaren!
 
Imorgon blir det lite mera...
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar