onsdag 9 oktober 2013

Hjärtan igen...

Jag verkar ha snöat in på hjärtan i höst men denna gång blir det något lite annorlunda...
 Jag har gjort en tag och dekorerat den med en massa små saker. Jag har gjort ett "riktigt" hjärta i papper som jag sedan haft metalltejp på och färglagt den med akrylfärg. Jag hittade mallen för hjärtat i en bok. Jag har använt svart cardstock till taggen och ett rött papper från hero arts. Jag har använt en massa stickles och bling, en massa blommor samt klistermärken som jag hade hemma. Bandet hade jag också hemma. Texten "You" kommer från ett ark med texter jag fick på kortmakarens mara. Den lilla dödskallen har jag gjort i krympplast. Sen har jag även lyckats klämma in ett par hjärtstämplar från Kortmakaren.
Hoppas ni gillar tagen och har en fin vecka. Glöm inte att spana in Kortmakarens erbjudanden på dekorationer denna vecka!
//Katri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar