onsdag 27 november 2013

Rosa tag

Jag gillar ju att göra tags... så här kommer ett till :)
Det var ju Kortmakarens mara nu för ett litet tag sedan och jag tänkte att jag skulle dela med mig 
av det jag producerade där under de kommande veckorna.


Till denna tag har jag använt ett rosa cardstock som bas. Det mönstrade pappret kommer från Hero arts paper pads. Snöflingan i trä finns hos Kortmakaren, sen har jag också limmat fast en massa glitter på snöflingan. Äntligen-stämpeln är Kortmakarens egna. Rådjursstämpeln är från Hero arts och heter Young deer (kontakta Kortmakaren för beställning). Sen har jag också använt washi-tejp på kortet vilket känns lite ovant för mig. Avslutningsvis en massa bling och band.
Glöm inte att spana in veckans erbjudande från Kortmakaren på paper pads!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar