söndag 12 januari 2014

Hej! Jenny W här!



Hej!

Jenny W heter jag och jag:
  • är ny medlem i DT-gänget här hos Kortmakaren!
  • har papperspysslat på allvar sedan våren 2005 (då jag
    gick en nybörjarkurs i korttillverkning).
  • gillar mest att skapa kort och tags, och att altra
    t.ex. askar, påsar, bokmärken, ljus och block.
  • har en varierande stil på mina alster... om jag får säga det själv. :-)
    Det blir färgstarkt, pastelligt, romantiskt, vintage, stramt, avskalat
    eller rikt dekorerat allt efter syfte och mitt humör för stunden!
  • pysslar också smycken och virkar, eller syr och broderar inemellanåt.
  • har också en egen blogg, www.jennyspyssligheter.blogspot.com.
  • bor i Göteborg med min man och våra två goa barn.
Och till sist...
  • Jag ser jättemycket fram emot att få skapa och inspirera
    med stämplar och tillbehör här hos Kortmakaren!
  • Hoppas att du kommer gilla och bli inspirerad av det jag kommer
    att visa här i bloggen på måndagar fr.o.m. imorgon!

Vi ses!
/Jenny W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar