måndag 5 maj 2014

Korrespondenskort

Jag har gjort ett set med "korrespondenskort" i vårliga färger.
Kanske ger jag bort hela setet i en ask i present eller så
använder jag dem ett efter ett när stämpeltrycket passar tillfället!
Får se hur det blir med den saken..


Har stämplat med alla sex stämplarna i
Hero Arts-setet "Untitled Word Shadow".


  På de gula och lila korten har jag stämplat med VersaMark
och embossat med "Daffodil" och "Venus Violet".
På de rosa korten har jag istället stämplat med en rosa 
VersaColor-dyna och embossat med klart embossingpulver.
(Kortmakaren har erbjudande på embossingpulver den här veckan! Missa inte det!)


Till sist en matchande "fotomatta" för att framhäva stämpeltrycket
och tre halvpärlor i passande färgnyanser på varje kort.

Det var väldigt kul att göra ett sådant här helt set med kort!
Kanske ni får se mer av den varan framöver..

/Jenny W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar