måndag 12 januari 2015

Clean and simple i neon

Idag visar jag några nya små kort till paket och buketter.
Alla fyra korten höll jag "Clean and simple" (CAS).
 
 
Stämplarna är från olika set och av olika märken.
Det stora hjärtat är från setet Brush Strokes och
det lilla hjärta från setet Wish Big, båda Hero Arts.
 

 
Blomman är Kortmakarens Hawaii-blomma liten och
#1 är från setet Out of this World (vilka båda
finns med på rean hos Kortmakaren just nu).
 

 
Stämplade gjorde jag med
Neon Ink Cubes Pack från Hero Arts.
På två kort blev det lite bling.
 
Till sist får jag passa på att tacka för mig och
tacka Pernilla och Kortmakaren för att jag fick DT:a här!
Det har varit jättekul! Och kanske ses vi här i bloggen någon gång igen...
 
Med önskan om ett fint 2015!
/Jenny W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar