söndag 31 augusti 2008

Tomas jonglerar!


Dekorationer är kluriga grejer,
de borde ju sitta i grenen på granen.
Men Tomas struntar i vad seden säger,
han jonglerar med dem den flanen.


Vi lottar ut en "Tomas jonglerar" bland alla som skriver en kommentar till detta inlägg idag 31 augusti senast kl 23.59.
OBS endast en kommentar per person och dag, tack :)


Vi har fått frågan hur man skriver kommentarer i vår blogg. Längst ner i varje inlägg finns en rad som ser ut ungefär så här: "47 kommentarer" (eller en annan siffra). Om man klickar på den texten kan man skriva en kommentar till inlägget. OBS att det är bland dessa kommentarer vi lottar ut stämplarna, inga mail räknas in i utlottningen.



Designer: Helen


Designer: Elin


Designer: Sara


Designer: Linda


Designer: Elin


Designer: Susanne

Gårdagens stämpelvinnare
Vinnare av "Tomas vid sten" 30/8 blev milla med kommentaren:

Åhh den här är absolut finast hittills!!
den 30 augusti 2008 14:58


Grattis! Maila din adress till kortmakarensblogg@gmail.com (skriv Stämpelvinnare 30/8 i ämnesraden) så kommer din stämpel med posten.

87 kommentarer:

  1. Man tycker ju att dagens Tomas är den finaste hela tiden....

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. han är för söt den där Tomas!

    SvaraRadera
  4. tomas är så påhittig hela tiden, hoppas han får pryda mina julkort iår

    SvaraRadera
  5. Åh nu vill jag allt vinna en stämpel! :-)
    Vilken härlig tomteserie.

    SvaraRadera
  6. Vilken "kulig" Tomas. Så fin...
    /AnnaJo

    SvaraRadera
  7. Vilken busig Tomas! Hoppas han vill liva upp i min lugna vrå.
    / Anki M

    SvaraRadera
  8. Alltså - jag blir lika kär i Tomas VARJE dag ju! :D

    SvaraRadera
  9. Ännu en söt och rolig TomasTomte!

    SvaraRadera
  10. Vill vinna Tomas stämpel....

    SvaraRadera
  11. Tomas blir bara sötare och sötare för varje dag!

    SvaraRadera
  12. Har aldrig träffat tomas tidigare, vilken goding!

    SvaraRadera
  13. vill ha, vill ha, vill ha...

    SvaraRadera
  14. Jättesöt stämpel!!

    SvaraRadera
  15. Hoppas på tur idag... =)

    SvaraRadera
  16. Urhärlig stämpel, gillade kortet med den fyndiga texten Kul Jul extra mycket...

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Hur många söta fina Tomasar finns det? Är 24 en djärv gissning?
    ALLA är i vilket fall som helst välkomna hem till mig.
    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  18. Denna Tomasen är min favvo ännu så länge! Snygging! :)

    SvaraRadera
  19. ännu en söt tomas.

    SvaraRadera
  20. Han hittar verkligen på en massa kul saker, den där Tomas! :0)

    SvaraRadera
  21. Gud så coolt!! Serien m Tomas är ju hur rolig som helst!

    /Marie K

    SvaraRadera
  22. Sicken söt stämpel. En sån skulle jag vilja ha.

    SvaraRadera
  23. Vilken underhållande liten Tomas ... verkligen fin på korten ... :)

    SvaraRadera
  24. När jag såg "Tomas jonglerar" tänkte jag på orden ojdå!!! Jag ska lyssna på dig mamma nästa gång. Min dotter gjorde samma sak förra året med kulorna till granen. Det är nog många som känner igen sig i denna stämpel.

    SvaraRadera
  25. Jag tar ytterligare en lott....och hoppas, hoppas, hoppas....

    SvaraRadera
  26. Försöker idag igen att vinna ännu en charmig tomas...

    SvaraRadera
  27. ÅÅhhh... sista chansen nu då, för mig :) Hoppas hoppas hoppas :D för denna Tomas va urgullig

    SvaraRadera
  28. Jaaaa, denna Tomas var riktigt rolig!!!! (hmmm, det är dom allihopa....)

    SvaraRadera
  29. Åhh, vilken söt Tomas. Han skulle vara fin på mina julkort. =)

    SvaraRadera
  30. Vad många talanger Tomas har. Om han kommer hem till mig får han underhålla med jonglering, för det kan jag inte...

    SvaraRadera
  31. Vad Tomas har många strängar på sin lyra! :)

    SvaraRadera
  32. Men så får man inte göra.....
    Tomas är en lite busig tomte!!!

    SvaraRadera
  33. dom blir ju bara sötare och sötare hela tiden :))

    SvaraRadera
  34. Den här Tomas är ju också kul!!!

    SvaraRadera
  35. Åh så söt! Den här tomas är mer än gärna välkommen hem till mig o mitt pysselbord!

    SvaraRadera
  36. lite som en julkalender i förtid lika spännande varje dag

    SvaraRadera
  37. Helt underbar stämpel, ger verkligen ha-begär!

    SvaraRadera
  38. ooo vill ha... kommer handla tomas stämplar på mässan.. undra bar va de kostar....

    SvaraRadera
  39. åh, vad söt han är!

    SvaraRadera
  40. Jättesöt den här också!!

    SvaraRadera
  41. stackars tomas.. han har alldeles för mkt att göra! :) han behöver en hjälpande hand!

    SvaraRadera
  42. Vilken härlig Tomas-stämpel! Den här måste jag bara ha. Hoppas jag har turen med mig idag och vinner.

    SvaraRadera
  43. Tar "en lott" idag igen! Och hoppas att Tomas vill hitta hem till mig ;-)

    SvaraRadera
  44. Åh, den här gilla ja verkligen!

    SvaraRadera
  45. Är det inte min tur att vinna snart? Thomas är ju ursöt, vill ha allihop.

    SvaraRadera
  46. Den här Thomas var ju helt underbar. Den bara måste jag ha :-)

    SvaraRadera
  47. Jag tar en lott idag med och hoppas på att få träffa Tomas!

    SvaraRadera
  48. Ja, jag tar en lott idag, jag med!
    MVH Miaa

    SvaraRadera
  49. Ja, så det kan bli! En kula av glas i kras...det är ju lätt hänt när olika tomtar jonglerar med dem. Fina stämplar!

    SvaraRadera
  50. Åh, bara älskar er nya tomte. Full av bus, och helkul.

    SvaraRadera
  51. Ja, jag vill gärna ha söta Tomas!

    SvaraRadera
  52. Vilken tokig liten nisse. :O)

    Sommarkramen Anna

    SvaraRadera
  53. Prövar lyckan igen :)

    SvaraRadera
  54. Ser ut som jag in full action!

    SvaraRadera
  55. Jösses vad härlig han ser ut!

    SvaraRadera
  56. Är nog lite synd om den där Tomas

    SvaraRadera
  57. Håller tummarna idag igen för att denna söta Tomas ska dimpa ner i min brevlåda.

    SvaraRadera
  58. Han är välkommen hem till mig!:D

    SvaraRadera
  59. Se precis ut som jag när jag ska klä granen, alltid ska jag tappa någon av kulorna i golvet :P

    SvaraRadera
  60. Så söt, jag vill ha dom alla

    SvaraRadera
  61. Vilken söt Tomas!

    SvaraRadera
  62. Önskar mig mest av allt,
    en söt liten Tomas,
    att stämpla i julekortens kant :-)

    SvaraRadera
  63. Helt underbar!, tänk om ändå kunde få äga en sån liten...

    SvaraRadera
  64. Så där håller man ju nästan på innan jul, ursöt är han Tomas!

    SvaraRadera
  65. Ok, here we go again...kom tomas kom!

    SvaraRadera
  66. En stämpel som skulle passa mig som handen i handsken, så där ser det ut vartenda år när vi klär granen!!

    SvaraRadera
  67. Lika händig som jag, thihi...
    Jag tar gärna en lott!

    SvaraRadera
  68. En liten Tomas till mig vore underbart

    SvaraRadera
  69. Idag måste jag ta en lott, den här stämpeln var ju bara så fin! :)

    SvaraRadera
  70. Dan före dan före dan...snart kanske man kan få se Tomas live?! Han får gärna bli min vän!

    SvaraRadera
  71. Lika söt som de andra, den här skulla passa bra hemma hos mig och mina busfrön, som oxå gärna jonglerar med mammas julgranskulor...;)

    SvaraRadera
  72. Oj så söt, har inte sett förrens nu. Tomtetomasen skulle passa perfekt på julkorten ;o)

    SvaraRadera
  73. Men Guuud så söt...den vill jag vinna:)

    SvaraRadera
  74. Sicken liten bolltrollar - den där Tomas. Hoppas han kan trolla hem till mig den lilla sötingen.
    Hälsningar
    Susanne L

    SvaraRadera
  75. Hoppas du hittar hem till mig idag, Tomas!

    SvaraRadera
  76. Kanonfin även denna! Och härliga kort att inspireras av!

    SvaraRadera
  77. Wow, härlig tomtenisse! Jag hoppas på tur!

    SvaraRadera
  78. Den här chansen vill väl ingen missa?! Iaf inte jag... så jag skriver ett inlägg och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  79. Hah! Vilken härlig julstämpel, kul med en som inte är så puttenuttigt sockersöt. :)

    SvaraRadera
  80. Den här SKA jag ha!! Underbar!

    SvaraRadera