måndag 1 september 2008

Tomas i TV!


Runt i Sverige ropen skalla:
Vi vill ha Tomas som julvärd i år!
Han önskar ”från oss alla till er alla,
att en störtskön jul ni får”.


Vi lottar ut en "Tomas i TV" bland alla som skriver en kommentar till detta inlägg idag 1 september senast kl 23.59.
OBS endast en kommentar per person och dag, tack :)




Designer: Elin


Designer: Linda


Designer: Susanne


Gårdagens stämpelvinnare
Vinnare av "Tomas vid sten" 31/8 blev Sofie med kommentaren:

Håller tummarna idag igen för att denna söta Tomas ska dimpa ner i min brevlåda.
den 31 augusti 2008 20:10


Grattis! Maila din adress till kortmakarensblogg@gmail.com (skriv Stämpelvinnare 31/8 i ämnesraden) så kommer din stämpel med posten.

73 kommentarer:

  1. Åh "Tomas i TV" får mig att längta till julafton, speciellt till Kalle :) Han får mer än gärna flytta hem till mig!

    SvaraRadera
  2. Tittut i rutan... Ja, TV-tittande brukar det bli mycket av vid jul, så det var ett väldigt passande motiv. Hoppas på tur denna gång!

    SvaraRadera
  3. Jag ger mig inte. Vill ju så gärna vinna en Tomas.

    SvaraRadera
  4. Hoppas på tur att få en tjusig Tomas i TV det skulle sitta bra på ett kort som ska föräras till någon.....+

    SvaraRadera
  5. Tomas som den nya Arne Weise.

    SvaraRadera
  6. Såklart man vill ha Tomas i TV :D Han är ju bara fööör söt!

    Mer Tomas åt folket!
    /Daniela Http://neliz.se

    SvaraRadera
  7. Kanon när man sitter med dottern vid datorn, då får ju jag lika stor chans att som henne att vinna denna gulliga Tomas ( Daniela som är min dotter)

    MVH, Yvonne
    (http://lillapluppen.blogg.se/)

    SvaraRadera
  8. Å Tomas, kom hem till mig, min tv är trasig.....

    SvaraRadera
  9. vill tomas flytta till finland med sin tv??

    SvaraRadera
  10. Tomas är bättre än Arne Wiese i rutan, honom vill jag ha.(Tomas alltså)

    SvaraRadera
  11. En Kalle Anka-influerad Tomas! En rättighet för hela svenska folket att få se Kalle på julafton, och nu även Tomas.

    SvaraRadera
  12. Skam den som ger sig! prövar även idag att få en liten..

    SvaraRadera
  13. Han är bra påhittig den där Tomas!

    SvaraRadera
  14. Fortsätter hoppas på en Tomas... Elins kort är klockrent!

    SvaraRadera
  15. Supersöt!! Hoppas fru Fortuna är med mig!! :0)

    SvaraRadera
  16. Tomas i TV; vilken söt tomte..
    Sitter nu i full jakt på ny TV, då våran gamla gick sönder igår...

    Provar lyckan på bloggen idag igen- vore ju roligt att vinna en Tomas i TV- även om jag nog får lova att köpa den riktiga TV´n själv ;-)

    SvaraRadera
  17. Jaaa, Tomas som julvärd vore nåt!! =)

    SvaraRadera
  18. Kanske kan tv-kalendern vara något för Tomas?

    SvaraRadera
  19. Men oj så många söta motiv det finns av Tomas. Jag försöker min tur igen.

    SvaraRadera
  20. Tar chansen i dag också! Vill ju så gärna vinna en liten Tomas :0)

    SvaraRadera
  21. Jag provar min lycka idag med.

    SvaraRadera
  22. Åhhh HELT underbar!
    TUR jag ska på mässan så jag får shoppa!

    SvaraRadera
  23. Jag hoppas på att jag har bättre tur idag, så det kommer en lite Tomas hem till mig...

    SvaraRadera
  24. Jag instämmer i kören. "Vi vill ha Tomas som julvärd i år".

    Sen en extra eloge till den som rimmar så bra varje dag.

    SvaraRadera
  25. behöver man säga nåt ? :D det är väl klart att man vill ha en sådan stämpel här hemma!!!



    www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  26. Vill Tomas i rutan komma hem till mig?

    SvaraRadera
  27. Jag håller tummarna idag igen!

    SvaraRadera
  28. Oj, vilken goding!!

    Får gärna bli mannen i rutan hos oss...:-)

    SvaraRadera
  29. Ser rubrikerna på juldagen: "NAKEN SKOCK" "Tomas tomte visade rumpan bar och önskade alla en stört skön jul!!!!"

    Hmmm.... kan tydas på många sätt;0)

    SvaraRadera
  30. Testar min lycka idag igen för att få vinna en charmig tomas

    SvaraRadera
  31. åå vad spännande jag provar jag med

    SvaraRadera
  32. Jag kollar om jag har någon tur idag!

    SvaraRadera
  33. Tut i rutan Tomas, kom nu hem till mamma!
    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  34. Återigen försöker jag mej på att få en egen lite Thomas.

    SvaraRadera
  35. Nä men gud vad söt stämpel Tomas itv föll för mitt hjärta direkt .
    hoppas att han vill bli min..
    håller tummarna så hårt det bara går ..

    SvaraRadera
  36. Tomas, Tomas vi kan se på tv tillsammans!

    SvaraRadera
  37. Jag hoppas verkligen att jag kommer vinna denna tomas. kommer vara kanon till mina julkort!!

    SvaraRadera
  38. Försöker idag igen o vinna en liten julstämpel...

    SvaraRadera
  39. Stämmer in i kören "Tomas i TV! Tomas i TV!!"

    SvaraRadera
  40. Tänk. Thomas jul istället för Kalle Ankas jul, det skulle vara något.

    SvaraRadera
  41. Tomas i TV är given som julvärd hos mig! Jag hoppas verkligen att du vill komma hem till mitt julehus!

    SvaraRadera
  42. Hoppas på att turen är på min sida idag.

    SvaraRadera
  43. Finns så många Thomas man vill ha, skulle bli glad om jag vann denna.

    SvaraRadera
  44. Kanske är det min tur idag. Tomas tomte är så söt...

    SvaraRadera
  45. Katrin

    Tjusiga Tomas.
    Välkommen in i stugan
    det skulle sitta fint att få dig
    i brevlådan.

    SvaraRadera
  46. Okej, vi testar igen.

    SvaraRadera
  47. Hihi så påhittigt med tv:n! Jättefin!

    SvaraRadera
  48. Jag prövar idag igen...Och hoppas på tur =D

    SvaraRadera
  49. Är Tomas vår nya tv stjärna? Håller tummarna på vinst!

    SvaraRadera
  50. Undra vad tv Tomas bjuder på film!

    SvaraRadera
  51. Hahahaaa, han blir ju tokigare för varje dag som går!!!!

    SvaraRadera
  52. Vilken härlig stämpel! *fnissar* Håller tummarna för att jag har turen med mig idag! :)

    SvaraRadera
  53. Vilken TV-stjärna,
    vill ha gärna

    SvaraRadera
  54. Tar en ny chans idag oxå.....

    SvaraRadera
  55. Shiiiit va söt Tomas är...om han ändå vore min...vilken lycka!!

    SvaraRadera
  56. Oj, så söt. Hoppas på tur idag

    SvaraRadera
  57. Jag ser gärna söta Tomas hos mig
    :-)

    SvaraRadera
  58. En liten Tomas till mina julkort skulle sitta fint

    SvaraRadera
  59. Japp, självklart syns vi i rutan i år, Tomas! Bara du kommer hem till mig...

    SvaraRadera
  60. drar en ny lott idag för att få vinna en charmig tomas

    SvaraRadera
  61. Jag tar gärna en ny lott.. Han är söt, Tomas.. :D

    SvaraRadera
  62. Tomas tomte passar bra i tv rutan
    Honom vill jag inte bli utan
    En liten chans att Tomas vinna
    Undrar om mitt begär på honom kommer försvinna?

    SvaraRadera
  63. han e sååå cool.

    *hoppas*

    SvaraRadera
  64. å tomas kom hem till mig snälla

    SvaraRadera