torsdag 14 april 2011

Vackert blått

Mina kort idag går i blå toner. På det första kortet har jag jobbat efter en skiss och kombinerat olika stämplar från Hero Arts. Runt bakgrunden Music background har jag tonat kanterna med Ink blending Tool. Blommorna kommer från clearstampsarket Layered flowers och är färglagda i olika blå toner. Tittar du noga på kortet ser du att jag fäst mitten av den stora blomman på 3D-kuddar för att få effekt.




På det andra kortet har jag maskat in fjärilen (från Antique Engravings som går att förbeställa HÄR!) framför en blomma från clearstampsarket Delicate Blossoms. När jag ändå stämplade gjorde jag det två gånger och sedan klippte jag ut några av blombladen och fäste på 3D-kuddar ovanpå blomman.



Nu önskar jag många härliga pysselstunder, men också sköna vårdagar! /Sara-SaGam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar