torsdag 21 april 2011

Vimplar

Kortmakaren har nyss fått hem två olika clearstamps-paket från Jenni Bowlin. Det ena innehåller en stämpel som föreställer ett kvitto, jätteläcker att skriva text i eller att använda som bakgrund. I det andra paketet är det två vimplar, en randig och en prickig. Jag har använt dem på två layouter, i det här inlägget får ni se den ena. /Elin


Stämplar från Jenni Bowlin






Min layout







Produkter jag har använt till min layout:
Vimplarna, från Jenni Bowlin. Mina favoritfåglar som är med på nästan allt jag gör just nu, Bird Trio, från Hero Arts. Fjärilarna är också från Hero Arts, arket heter Antique Engravings och kan förbeställas. Även bakgrundsstämpeln med moln, Clouds, kan förbeställas. Texten har jag stämplat med clearstamps, Cute Letters. De prickiga banden hittar du här. Stämpeln Här & Nu finns på arket Stjärnbilder - texter. Blomman är gjort med bandet Webbed weave enligt samma teknik som jag visade i tisdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar