tisdag 31 maj 2011

Basic Grey + Hero Arts = SANT

Jag tokgillar samarbetet mellan Basic Grey och Hero Arts! Ni har väl spanat in alla NYA läckerheterna i SOMMARKATALOGEN?
Jag tänker visa ett kort med mönstrat  papper från serien Lauderdale :
110513-055
Jag ville att det skulle se lite slitet ut så jag ruggade alla kanterna samt tufsade till det lite på mitten. I hörnen använde jag en stämpel från Stjärnbilder som ser ut som färgsplattar.
Cirkeln med stämplade stjärnor på kortet kommer från samma stämpelsats som färgsplatten. En stjärna är embossad med Hologram Sparkle. Texten är stämplad med Typewriter Letters från Hero Arts.
De stora stjärnorna är utstansade från ett knallgrönt papper som var lite glatt. Jag vek och skrynklade dem samt färgade in dom med distress ink. Jag embossade även dessa med Hologram Sparkle embossing-pulver. Sedan monterade jag dom med 3D-kuddar. Om du klickar på bilden nedan så kan du se hur glittriga och fina de är!
110513 055
Nu tänker jag återvända till pysselrummet!
Ha det gott!
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar