lördag 4 juni 2011

Hero Arts är smarta!

Jag älskar Hero Arts nya idé med att göra delar som går att ta bort på clingstämplarna, så smart! Den här stämpeln heter Especially for you, kan förbeställas, och består av två fina ramar med ränder och text i. Det är lätt att ta bort texten om man bara vill har rutorna, man kan byta text mellan rutorna eller bara stämpla texterna för sig. Jag säger det igen, så smart!

Kolla också på stämpeln Pop Word i butiken, en väldigt användbar bakgrundsstämpel som bygger på samma idé. Ännu fler finns i Hero Arts sommarkatalog. Den kan du bläddra i här, och vill du förbeställa någonting finns information om det här.

På mitt kort nedan har jag gjort bakgrunden genom att stämpla och embossa Stars med pulvret Blue Ribbon. Sedan färgade jag in pappret med Distress Stain i färgen Broken China. Texten kommer från clingstampsetet jag visar i det här inlägget. Utöver det använde jag lite snöre och spets, några utstansade fjärilar och lite bling.

Stämpla lugnt! 
Elin  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar