söndag 5 juni 2011

Tre kort med Hero Arts

En solig söndag som denna, ja i Floda i alla fall, drar jag till med tre kort på en gång! Det är ju långhelg så jag har haft lite extra pysseltid. Hoppas att ni också har haft det. Jag har mest använt mina älskade Hero Arts-stämplar, vi har ju ett fint erbjudande på Hero Arts den här veckan som ni säkert inte har missat:

Köp Hero Arts-produkter för 500 kr så bjuder vi på ett block med papper från samarbetet mellan Hero Arts och BasicGrey (värde 98 kr). Beställ som vanligt så räknas blocket av i efterhand. 

Om det inte vore för att jag redan har alla fyra block med papper så hade jag garanterat nappat på det  erbjudandet!

Mönstrat papper från Hello Luscious Paper pad. Texten komer från ett clearstampark från Hero Arts och kan förbeställas. Rävarna heter Sleeping Fox och Fox. Spets, bling och wellpapp.


Bakgrunden är stämplad med dots. Jag har maskat in fjärilar från arket Sirlig vår på de randiga vimplarna från Jenni Bowlin. Det smala rickrackbandet kommer snart att finnas i butiken i flera färger. Texten finns på ett sött ark clearstamps från Hero Arts och kan förbeställas. Bling hittar du i många olika färger i butiken. Jag har använt blå rhinestones på mitt kort.

Här har jag maskat in den vackra blomman Striped Flower i bakgrunden Envelope Pattern. Texten kommer från ett ark med clearstamps (Hero Arts) som kan förbeställas. Det smala bandet finns snart i butik. De små fjärilarna hittar du här. Jag har målat dem gröna och dekorerat med gröna blingstenar.

Jag har använt mig av så kallad maskning på två av korten jag visar idag. Vill du veta hur man gör det kan du läsa här.

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar