torsdag 29 september 2011

Elin blir Elin

Vår duktiga och gulliga designer Elin A (Elina) har valt att sluta hos Kortmakaren. Vi vill tacka henne för allt hon gjort för Kortmakaren och önskar henne stort lycka till med nya uppdrag framöver. Vi kommer sakna dig, det vill jag lova, men hoppas få se dig på träffar och mässor framöver. Men när en Elin slutar så finns det ju plats för en ny! I morgon får du lära känna vårt senaste tillskott i designteamet, nämligen Elin Börjesson. Inom de närmaste dagarna kommer det även ut en ansökan för ytterligare en eller två DT-medlemmar till Kortmakaren.

 Stora kramar från Pernilla och de andra DT-tjejerna





Designer: Elin
Info: Jag har skrivit ut en bild med bläckstråleskrivare och fört över den till Sticky-Back canvas. Det blir riktigt läckert! Jag har använt en blomstämpel från Hero Arts, en hörnstämpel från arket Afternoon muse (tillverkare Glitz) och några små stämplar från arket SteamPunk Paddington (tillverkare 7 gypsies).  Utöver det mycket sprayfärg och Distress Stain, blingstenar och manillamärken.





Designer: Elin
Info: Även till den här layouten har jag fört över ett foto till Sticky-Back canvas. Testa det! Den lilla fjärilen kommer från 7 gypsies, arket heter SteamPunk Paddington. Cirklarna har jag gjort med Distress Stain.

1 kommentar: