lördag 10 september 2011

Pappersveckor hos Kortmakaren

Du har väl inte missat att Kortmakaren kör en finfin kampanj på papper just nu?

“Höstens första ”veckans erbjudande” är en riktig pappersfrossa. Hela vecka 36 och 37 har vi erbjudande på papper. Köp 2 pappers produkter och få 15 % rabatt på dem. Köp 3 och få 20 %. Köper du 4 eller fler så får du hela 25 % rabatt på dessa produkter. Erbjudandet gäller alla produkter som ligger i kategorin Papper och rabatten räknas av i efterhand.”

Klicka på butikslänken här till höger för att ta del av erbjudandet.

Nu till mitt kort:

höstmys110829

I mitt senaste DT-paket fanns ett vitt hjärta som jag har färgat in med distresser. På hjärtat använde jag stämpeln Höstmys som jag embossade i guld. Kanterna har jag prytt med gamla notpapper. De stora filtblommorna och metallblommman hittar du också hos Kortmakaren. Där hittar du också ricrac-bandet och det läckra bakgrundspappret kommer från Lauderdale pad från Basic Grey.

Ha det så gott!/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar