fredag 28 oktober 2011

Band och spetsar

Denna vecka har vi som ni säkert redan sett specialpris på alla band och spetsar i butiken. Jag älskar band och spets och använder det ofta på mina kort och layouter. Här har jag satt fast en massa olika band på ett pappershjärta med dubbelhäftande tejp. För att det skulle hålla ordentligt sydde jag en söm runt om med symaskinen. Hjärtat fick pryda ett kort tillsammans med Lilla Anna och ett fint notpapper.


Text på kortet skriver jag när jag vet vem som ska få det...

Jag har också gjort en liten "gå bort present" som jag har dekorerat med ett fint rött band. I bandet har jag hängt ett litet kort som jag har stämplat med Spöket Laban. Burkens lock har jag dekorerat med en pappersblomma jag gjort med fina mönsterpapper.




Jag önskar er en skön helg!

// Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar