onsdag 16 november 2011

Gnistrande kristaller

Den här veckan har jag gjort ett julkort. Det har inte blivit så många av den varan i år än, så nu är det verkligen dags. Jag har använt distressfärgerna faded jeans, broken china och tumbled glass för att stämpla och färga in bakgrunden med. Bocken är uppbyggd av två stämplar, nämligen Julbock Solid och Julbock. Julbocken har jag klippt ut och sedan doppat den i embossingdynan och därefter i min låda med hologram sparkle. Som snö har jag använt vit wellpapp och därtill flera dekorationer som finns i web-shopen:
Filtkristaller
Rhinestones
Metalldekoration ur Silver sommar
och Snöflingor i trä. Snöflingan i trä har jag färgat in med vit färg och embossat den med hologram sparkle.

Hoppas det går bra med julkortstillvecrkningen!
Sara-SaGam

1 kommentar: