måndag 9 januari 2012

Ett enkelt kort

Det är kul att skicka kort och det måste inte alltid vara en födelsedag eller liknande. Jag gillar enkla kort och detta kort gick snabbt att göra.

Jag stämplade hjärtan med tre olika stämplar från Kortmakarens egna sortiment och använde stämpeldynor från Hero Hues i färgerna Cerulian och Grass samt Shadow Ink i färgen Soft blossom och papper från blocket Nordic Holiday. Hälsningen är från plattan Sirlig vår som har många fina texter! Jag använde mig av en färdig kortbas som jag har rundat hörnen på, ett rött band och några cerisa bling, klart! Snabbt och enkelt!

Hälsningar
Jeanette

2 kommentarer:

  1. Fint kort, undrar dock över stämpeln. Den finns inte med på arket som du länkar till (vad jag kan se) så var kommer den från? Lena

    SvaraRadera
  2. Ber om ursäkt, såg att jag länkat till fel ark och nu hittar jag inte arket i webshopen. Det är ett ark med vår texter, fjärilar mm, jättefint! Maila Kortmakaren och se om det finns några på lager.

    SvaraRadera