måndag 6 februari 2012

Du är en stjärna!

Idag har jag gjort ett kort till någon som jag gillar bara för att denna personen är sig själv. Alla stämplarna finns på halvplattan Stjärnbilder. "Var bara du" har jag embossat på vitt papper med klart embossingpulver och sedan har jag färgat in pappret med distress ink refill i färgen Tumbled glass blandat med vatten. Stjärnorna är embossade med silver på vitt papper, utklippta och monterade på 3D kuddar för mera effekt. Det turkosa stjärnbandet underst är embossade stjärnor i silver som jag färgat med Tumbled glass som ovan, fast för att få stämpeln att räcka så har jag stämplat ett smalt papper från två håll och klippt isär på mitten. 3 silvriga blingstenar behövdes för att få det sista lilla.


Så här ser stjärnorna ut i detalj.


Inuti stämplade jag en liten stjärna med en utstansad silverstjärna i mitten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar