onsdag 22 februari 2012

Välkommen på Kortmakarmara

På lördag är det dags för Kortmakarmara. Jag har gjort en specialinbjudan till er som ska vara med och ni andra får gärna bli inspirerade!


Jag älskar dessa knappstämplarna i stor och liten storlek för de känns lite pyssliga. Jag har gjort en egen kortbas i tjockt vitt papper. Jag har stämplat knapparna direkt på kortet och målat i en massa härliga färger med Copicpennor. Låsningen på kortet har jag gjort med hjälp av en utklippt knapp som bara sitter fast på hälften. Välkommen stämpel finns här.


Inuti kortet har jag satt fast ett cellofankuvert som jag dekorerat med fler utklippta knappar och ytterligare ett välkommen.


För att få reda på detaljerna till vart man ska så måste man öppna och lägga ett pussel. Jag har skrivit ut en karta från Eniropå tjockt papper som jag gjort till ett pussel med hjälp av min Cuttlebug och en pusselstans men det går ju att klippa ett pussel oxå.


Hjärtligt Välkomna!
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar