måndag 23 juni 2014

Mer soliga hälsningar...

Förra veckan bloggade jag ett soligt kort
med en layout som jag gillar mycket
och har använt några gånger förut
när jag skapat kort.

Jag blev nyfiken på hur ett kort
med samma layout och textstämpel
skulle se ut med andra färger
och annan motivstämpel...


Motivstämpeln är Kortmakarens lilla söta nyckelpiga.
Textstämpeln "Soliga hälsningar" är
också Kortmakarens egen.
(Missa förresten inte veckans fina erbjudande
på Kortmakarens egna motivstämplar!)


Mönstrat papper från Paper Pad.
Dekorationerna är twinesnöre och halvpärlor.

Ja, det blev ett kort med samma layout men
med en annan somriga känsla tycker jag...

Kanske har du också några favoritlayouter
som du gärna använder dig av när du skapar kort? :-)
/Jenny W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar