fredag 20 juni 2014

Sommar & Sol

 
Jag försöker så smått börja med Project Life (PL) eller
pocket scrap booking som man kanske mer korrekt ska säga.
Både Kortmakarens och Hero Arts stämplar funkar alldeles
utmärkt till att göra egna kort. Ovan har jag gjort ett kort i
storleken 4x6 tum. Jag har använt Solen och Retroblomma
som jag stämplat på gult papper, klippt ut och vänt baksidan
fram för att slippa se stämpelkanterna. Molnen kommer från
Hooray clearstamp setet. Bakgrunden är stämplad med
Clouds. På bannersarna har jag stämplat med Designers
Woodgrain respektive Envelope Pattern. Bokstavsstickers
är privata men liknande finns här.
 
 
Jag gjorde även ett kort i storleken 3X4 tum
där jag använde Retroblomma liten samt
lilla solen (som jag inte hittar i web-shopen).

Önskar er Sommar & Sol idag och hela sommaren!
/Petra
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar