torsdag 28 januari 2010

Så här skapar Tin@

Oftast väljer jag ut ett stämpelmotiv (om jag gör kort) eller ett foto (om jag gör layout) som jag vill jobba med.
Sedan ser jag framför mig hur det färdiga verket kommer att se ut, det stämmer dock inte alltid, men oftast.
Färg väljer jag med omsorg och det brukar alltid sluta med att valet blir efter vilken sinnesstämning jag själv är i. Den färg som jag minst av allt använder är gult, annars är det nog hela spektrat. Just nu är jag inne i en period då jag gärna sätter på lite rhinestones på mina alster.
Sedan kör jag igång att producera ett/en i taget och det brukar alltid bli fler än ett kort eller en layout.

Skapandet är nyttigt för själen och min passion i livet- därför pysslar jag!



Stämplar från Heroarts -woodgrain pattern och pop stems.
Design:Tin@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar